Už kolem půl osmé ráno je v prostoru před školou vidět, že dnes to nebude obyčejný školní den. Do školy se totiž nehrnou žáci, ale různá podivná stvoření. Před školou bylo možné vidět různé superhrdiny, princezny, sportovce, kovboje, ale třeba i šašky. Ano! Ve škole se pořádá karneval.
Už kolem půl osmé ráno je v prostoru před školou vidět, že dnes to nebude obyčejný školní den. Do školy se totiž nehrnou žáci, ale různá podivná stvoření. Před školou bylo možné vidět různé superhrdiny, princezny, sportovce, kovboje, ale třeba i šašky. Ano! Ve škole se pořádá karneval. Součástí karnevalového dne ale nebyl jen tradiční průvod masek zakončený veselicí za zvuku hudby v tělocvičně. Žáci se tento den také mnohému naučili. Ti nejmenší tancovali s balónky, foukali do bambulek, vytleskávali slabiky, vyráběli klauny a různé škrabošky, ale o karnevalu si také četli. Ti starší pak s nejrůznějšími texty aktivně pracovali za použití metod RWCT, tedy metod kritického myšlení, které žákům pomáhají pracovat s informacemi. Vyzkoušeli si tak tvořit myšlenkové mapy, porovnávat různé aspekty masopustu, ale i rozšiřovat slovní zásobu. Jinde si zase žáci zkusili vymýšlet různé karnevalové příběhy. Žáci se nezaměřovali jen na práci s textem. Výborně tohoto tématu využili i v geometrii. Škrabošky vyráběli pomocí rýsování úseček, masopustní koláče zase pomocí kružnic. Výzvou pak byla diskuze v anglickém jazyce o nejrůznějších maskách. Mnohému se tak naučili a přitom si užili zábavný den.